Termos e condicións

DATOS DO VENDEDOR/OPERADOR

  • Nome da empresa: ADOBORLO SL
  • Nome comercial: HOTEL ROQUIÑO
  • CIF: B94149432
  • Non. VERDADEIRO: H-PO-002130
  • Domicilio social: C/ HORNOS 8-10, 36650 CALDAS DE REIS (PONTEVEDRA)

 

INFORMACIÓN DE CONTACTO E ATENCIÓN AO CLIENTE:

  • Teléfono: 886251020 Horario de atención telefónica de 7:00 a 23:00
  • Correo electrónico: recepcion@hotelroquino.es 
  • WebPodes rexistrarte como cliente no noso sitio web https://hotelroquino.es/ e fai as túas reservas en liña.

 

CONDICIÓNS DE RESERVA EN LIÑA

Este documento establece as Condicións Xerais de Uso dos servizos prestados a través do sitio web https://hotelroquino.es/ propiedade de ADOBORLO SL, reservándose esta empresa o dereito de modificalos e actualizalos periodicamente.

Estas condicións de uso non exclúen a posibilidade de que certos servizos prestados a través deste sitio web, polas súas características particulares, poidan estar suxeitos ás súas propias condicións de uso específicas.

O usuario declara que ten capacidade legal para actuar e celebrar contratos no sitio web de acordo coas condicións que se detallan a continuación, que declara comprender e aceptar. Os usuarios que contraten servizos a través do sitio web de ADOBORLO SL declaran que son maiores de idade (18 anos).

ADOBORLO SL non se responsabiliza do contido, información, opinións ou comentarios difundidos a través do sitio web nin se responsabilizará do uso que o usuario faga de dita información.

INFORMACIÓN XERAL DO HOTEL

Aínda que en realidade, somos moito máis. Somos un equipo de persoas que se preocupan polo benestar dos nosos clientes, prestando atención aos detalles e procurando a excelencia en cada pequeno xesto. 24 horas ao día, todo o ano.

Somos un lugar para descansar e comer ben. Onde gozar da nosa familia e da nosa parella, ou só de nós mesmos. Onde a calidade é indiscutible, xa sexan os tecidos das nosas sabas ou as materias primas da nosa cociña.

Onde? No centro de Caldas de Reis, no corazón do Camiño de Santiago (Camiño Portugués). Caldas de Reis ofrece natureza e historia, pero tamén gastronomía, tradición e arte... Como peregrino ou visitante, Caldas de Reis é unha vila inesquecible. Así que non esquezas visitar o Hotel Roquiño.

As nosas habitacións dispoñen de wifi gratuíta, berce baixo petición, frigorífico e aire acondicionado. Non se admiten mascotas.

INFORMACIÓN DO RESTAURANTE

Queremos ser un punto de encontro para os nosos veciños, pero tamén para os que visitan a nosa vila. A nosa cociña lembrarache os sabores daqueles pratos que che encantaban da túa avoa ou da túa nai.

Queremos ser un punto de encontro para os nosos veciños, pero tamén para os que visitan a nosa vila. A nosa cociña lembrarache os sabores daqueles pratos que che encantaban da túa avoa ou da túa nai.

No noso restaurante, servimos á carta e tamén ofrecemos un menú para xantar de luns a venres. Tamén podes pedir comida para recoller.

Indique nesta sección se é posible reservar unha mesa directamente desde o sitio web.

QUE TEÑO QUE FACER PARA FORMALIZAR UNHA RESERVA?

As reservas realízanse directamente a través do sitio web de ADOBORLO SL e procésanse mediante a ferramenta The booking button de SITEMINDER, sen outros intermediarios entre ADOBORLO SL e o usuario. Non existen termos de uso nin reservas que non sexan os reflectidos neste documento.

ADMISIÓN

Tras formalizar a súa reserva, cada hóspede recibirá un documento no que se indicará o nome, o tipo e a categoría do establecemento, o prezo total final do aloxamento, o número ou o ID do dormitorio ou dormitorios asignados, o número de prazas reservadas e as datas de entrada e saída, así como calquera outra condición acordada. A información relativa ao prezo total final do aloxamento cumprirá coa normativa vixente.

Este documento, asinado polo cliente, considerarase proba a todos os efectos.

Moi importante:

Ao chegar ao hotel, solicitarase aos hóspedes o seu pasaporte, DNI ou documento de identidade.

A hora de entrada é a partir das 15:00. A entrada anticipada só está dispoñible para os hóspedes que xa fixeron o check-in en liña. A saída é antes das 12:00 do día seguinte. É necesario un documento de identidade válido. Se non se proporciona, solicitarase unha tarxeta de débito/crédito como garantía. Para as reservas que non se pagaron por adiantado segundo as condicións da reserva, o pago realizarase ao facer o check-in.

SE TEÑO QUE CANCELAR, QUE PASARÁ?

Reserva flexible: os hóspedes poden cancelar de balde e sen penalización ata 3 días antes da chegada. Despois deste período, non se esperan reembolsos.

Esta reserva non é reembolsable. O pago debe realizarse ao confirmarse a reserva e esta cantidade non se reembolsará en caso de cancelación. É posible un cambio de data por reserva, suxeito a dispoñibilidade. Se o prezo é superior á reserva orixinal, o cliente deberá pagar a diferenza. Se o prezo é inferior á reserva orixinal, esta cantidade non se reembolsará.

PREZO E MÉTODOS DE PAGAMENTO

O prezo de cada habitación é o que aparece na nosa páxina web ou, no caso dunha reserva telefónica, o que se lle indicou no momento da reserva.

Os prezos das habitacións son por habitación e por noite segundo a tarifa escollida e inclúen o IVE. O desglose de prezos, incluído o tipo impositivo aplicable, pódese consultar no sitio web antes de facer a reserva ou, se se reserva por teléfono, proporcionaráselle a través dese método.

As reservas cobraranse unha vez finalizado o período de graza.

Flexible: 2 días antes da data de chegada

Non reembolsable: no momento de confirmar as reservas.

As transaccións procésanse automaticamente a través do botón de reserva.

RESPONSABILIDADE

Sobrereserva: No caso de que o hóspede teña unha reserva confirmada pero non haxa habitacións dispoñibles, o hotel será responsable de atopar unha habitación alternativa igual ou mellor que a reservada e cubrirá o custo da estadía e os gastos de viaxe.

Prezo: No caso de que se cobrase erroneamente unha cantidade superior á establecida, o Hotel emitirá un reembolso. Para iso, é obrigatorio ter fisicamente a tarxeta coa que se cargou o importe.

Servizos: Se reservaches un servizo que o hotel xa non pode ofrecer, proporcionaráselle un vale para o servizo que os hóspedes poderán usar con bebidas no restaurante.

MASCOTAS

Non se permiten mascotas

FOLLA DE RECLAMACIÓNS

Hai formularios de reclamacións á disposición dos clientes. Podes solicitalo ao noso departamento de atención ao cliente por teléfono ou correo electrónico e enviarémolo á dirección que nos proporciones. Tamén podes solicitalo en persoa no noso establecemento.

RESOLUCIÓN EXTRAXUDICIAL DE CONFLICTOS (PROCEDEMENTOS DE RESOLUCIÓN)

As controversias entre as partes que poidan xurdir de contratos celebrados exclusivamente por vía electrónica poderán resolverse extraxudicialmente a través do plataforma de resolución de disputas en liña publicado pola Comisión Europea, que conterá toda a información necesaria para tomar as medidas oportunas.

A ligazón á plataforma desde a que se pode presentar a reclamación correspondente é a seguinte:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ES

XURISDICIÓN E COMPETENCIA

Para a resolución de conflitos derivados destas condicións xerais de venda, as partes sométense aos xulgados e tribunais civís correspondentes ao domicilio do consumidor, de acordo coa súa normativa específica.

gl_ES